Thursday, December 17, 2009

tahun baru~

salam...

malam nie, kite semue dah melangkah ke tahun baru... terkejut?? haha.. nie tahun baru islam ye.. aku tahu ramai gak yang agak2 terlupe... nie pun ibu aku yang sedarkan aku yang kita nak sambut kedatangan tahun baru islam...... kalau x esok gamaknya baru aku sedar.. oho..

alhamdullilah, akhirnye malaysia dapat gak menamatkan kemarau bola sepaknye.. haha.. ayat macam dalam surat khabar je rasenya.. moge2 percapaian skuad bola sepak kita akan lebih mantap walaupun x setanding negara2 orang puteh tue... paling koman terer la kat sluruh asian ye x... hahah..

aku pun x reti nak komen lebih2 pasal bola nie... haha.. x brape nak minat plak jiwa aku pada sukan nie.. jiwa aku lebih minat pada badminton negara.. hahaha.. adekah kerana mereka selalu menang, so aku lebih minat??? oh tidak.. hahah... aku memang lebih suke tengok match badminton dari bola... oho...

aku nak komen gak pasal waktu siaran bola kali nie memang besh.. maksud aku kat malaysia nie.. petang plak tue... aish... memang kita x boleh wat ape sebab match nie dah diaturkan, tapi yang kat rumah tue kalau2 tengok bola tue ingat2 lah rehat hendaknya.. oho... status kat pesbuk pun rata2 lebih kepada bola saje... oho.. hope x lupe plak ye waktu maghrib kawan2... oho... jangan dilupe solat... 

lastly, baru nak last ek.. haha.. lame plak merepek nie.. hope kita semue dilindungi tuhan sempena tahun baru yang mendatang nie... lagi pun kita pun memang nak menyambut lagi 1 tahun baru.. lagi beberapa minggu je tirai 2009 akan berlabuh... hope kepada sesape yang suke azam, tertunailah azam korang semue untuk tahun nie.. oho..

p/s: aku suke wat blogwalking skang.. oho~