Monday, December 21, 2009

argggghhhhh~

salam....

agak lame gak aku x post ape2 entry kat sini.. macam nie la angin blogging aku.. ade mase sampai... ade masenye tidak.. entah la... tajuk entry aku yang ntah pape itu.. hahah.. sila bace lagi skali.. oh ya... sila baca dengan nada menjerit seperti 'george of da jungle'... hahaha... ARGGGGHHHH...

haha.. nasib baik blog aku nie x mampu mentafsirkan segala bunyi yang aku buat.. yang mampu hanyalah jeritan batin secara maya.. ops batin ke?? hahha.. itu jeritan hati aku... jeritan kekecewaan.. keserabotan.. ke.. dan ape2 'ke' lagi yang sesuai...

arggghhh... lagi skali aku menjerit... tahniah kepada latihan industri yang bisa buat aku tidak boleh tidur malam.. arghhhh... aku risau.. ya risau... dapat tempat atau tidak aku nie... arghhhh... lagi skali aku menjerit... maaf kalau bisa menganggu kamu ya.. hoho...

aku dah antar surat permohonan but still x dapat reply lagi.. aish.. risau ye kawan2... so kalau sape2 ade la terserempak dengan blog aku yakni entry nie dan tau mane aku patut minta lagi untuk praktikal sila bagi tahu aku ye.. oho.. sudah sangat2 la terdesak ini budak.. oh ya lupe pula saye.. oho... aku nie blajar dalam bidang kimia.. atau lebih tepat kimia gunaan...

ah.. mesti korang pelik nape name kos aku macam nie.. hahha.. kos nie lebih kurang tambah tolak darab bahagi macam kimia industri.. so kalau2 korang tahu mane2 kilang yang terima budak2 praktikal yang senghal macam aku sila2 la inform ye.. oho..

p/s:  harap2 lekat la kat mane2 tempat.. amin.. oho~