Wednesday, December 30, 2009

azam~

salam...

azam... nape ek tiap tahun baru mesti nak azam.. macam 1 tradisi plak azam tue.. hoho.. sudah pasti orang yang bernama azam akan lebih berazam.. stop it.. aku dah mule merapu... hoho...

kalau ikut kalender kuda yang ade kat dinding aku.. lagi 1 hari kita akan menyambut kedatangan tahun baru... ya tahun 2010... hoho.. tahun hijrah kita dah pun berlalu ari tue... fuuuuuuhhhh... sejak 2 menjak nie.. aku dah x suke ngan tahun baru... hahaha...

kalau mase kecik2 aku suke tahun baru.. sebab dah makin cepat beso... haha.. kunun x payah nak susah blajar bile dah besa... tapi skang aku lagi suke zaman aku kecik2 dulu.. haha.. main2 je otak aku... dulu2 ade gak azam tue azam nie.. tapi ntah kemane azam aku yang dulu2.. macam dah tercampak kat dalam tong sampah otak aku je.. aish..

so kali nie aku harap dengan kedatangan tahun baru 2010, aku akan lebih matang dalam semue hal.. lagi pun aku akan menginjak usia 21 tahun.. yang bagi aku agak tua.. waaaahhh.. tidak.. matang sikit je, bukan tua.. hoho.. so ade la sesat 2 or 3 azam tue dalam list hidup aku nie.. hope akan tercapai..

so musti rakan2 aku kat dunia realiti dan dunia maya nie dah ade azam masing2.. hope semue akan tercapai dalam jangka masa yang pebdek ini.. ye 1 tahun... nampak macam panjang.. tapi kita yang diakhir zaman nie, akan rase mase tue terlampau singkat... kalau x caye cube kite renungkan.. tol x???

lagi 1, korang prasan x.. lagi 10 tahun negara kite akan mencapai tahun 2020.. itu pun kalau la aku masih hidup n dunia ini belum tamat hayatnya.. kalau belum masanya, aku harap menjelang tahun 2020, dunia ini makin aman hendaknya..

p/s: senarai azam tahun lepas hilang.. oho~