Wednesday, December 16, 2009

baru tersedar~

salam..

gatal tangan lagi aku nie.. haha.. angin blogging aku datang menerjah jiwa aku.. fuhhh.. ayat x boleh blah plak.. haha.. ape yang aku baru tersedar?? haha.. aku baru sedar yang cuti kali nie lame giler2.. hahaha...

sebab ape lame?? ramai orang dah nak naik sem baru.. ade gak yang dah naik.. ade yang baru cuti.. ade yang lagi 1 minggu nak naik... aku??? pergh kalau ikut kalender tue lg 2 minggu aku dapat cuti.. tue x termasuk minggu nie tue.. aish... lamo plak rase... haha..

adekah uitm bagi aku cuti lame2 sebab cuti sem depan aku nak praktikal??? atau cuti kali nie memang lebih?? atau mungkin untuk mengeratkan hubungan keluarge pelajar2 nya??? hahah.. ape2 pun aku puas dengan cuti kali nie.. hoho~

p/s: nak main game.. nak main game.. oho~