Monday, December 7, 2009

akhirnye lagi~

salam...

ye akhirnye ... dapat gak aku tengok edward hoho.. sangat2 suke.. beliau sangat2 la hensem okay.. hoho.. dapat gak aku tengok newmoon... walaupun dah tau ape yang akan berlaku... hahah.. kerek plak aku nie.. agak lambat gak aku nonton new moon.. hoho...mnghormati hari ghaye haji ari tue... cewah...

aku penah beritahu dalam entry2 yang terdahulu yang aku ade beli novel new moon... seyes... novel itu besh.. hoho.. so bile time tengok muvee nie macam dah tau ape yang akan berlaku seterusnya.. haha.. boring gak kalau macam tue kan.. tapi x pe... kehenseman edward serta kemachoan jacob benar2 buat aku x sedar cerita tue dah abis.. dah la abis macam tue je.. aish... tapi x pe.. akan ku tunggu sekuel citer nie.. x boleh sabar wei.. hoho...

cerita nie paling besh biler edward n bella same2 sanggup berkorban demi orang yang tersayang.. pergh romantik wa cakap same lu.. haha... ending yang biler edward lamar bella sangat2 la sweet.. kalau aku musti aku nak je.. hahah.. gelojoh plak rase... haha... pape pun aku puas hati ngn citr nie.. oho..

p/s: malam nie mimpi edward la aku.. oho~

No comments: