Monday, December 21, 2009

kotak lagu dah ilang~

salam...

tetibe je nak update plak ari nie... hahaha.. senghal betol aku nie... haaaaa... korang ade perasan x??? ade x??? ade kan??? kan2??? hahaha.. ade lagu baru kat blog sampah aku nie.. hahaha...

kotak lagu aku yang dahulu itu sudah aku padamkan... tukar angin plak.. haha.. abis lagu 'down', 'the show' dan macam2 lagi mak nenek kat situ aku buang.... sebenarnya bukan pasal tukar angin... tapi pasal kotak lagu aku dah x mahu kuarkan lagu2 tersebut.. dan krane kemalasan aku yang tinggi untuk betolkan n pilih lagu yang baru.. aku decide amik lagu yang sonang2 je... hahaha...

kalau korang perasan dah xde tanda2 lagu ade di dalam blog aku nie... haha.. aku buh bawah skali dan tahniah kerana nak x nak korang kene dengar je bile buka blog aku nie.. hahaha... x boleh nak pausekan lagi dah. hahaha.. golak dengan kojam dan sadis.. hahaha..

kali nie aku dah x amik lagu orang puteh dah.. kali nie amik lagu indonesia plak.. ketika cinta bertasbih.. haha.. menjadi jiwang plak diri ini.. hahah... so silalah dengar sampai korang muntah ya... hohoho...

p/s: lain yg nak update lain plak yg aku tulis.. oho~