Wednesday, December 30, 2009

heart2~

hati: kenape perasaan itu masih muncul???
akal: hati kenape kau begini??
hati: entahla... aku masih sayang dan suke pada dia yang itu..
akal: bukankah kau dah berjanji???
hati: janji??
akal: ya.. berjanji untuk tidak memikirkannye lagi..
hati: tapi.. aku tidak mampu... aku masih sayangkan dia yang itu..
akal: tapi kau tahu die yang itu cintakan orang lain bukan??
hati: ye... tapi entah la.. aku masih ada prasaan itu..
akal: sudahlah.. biarkanlah ia.. kau hanyalah kawan baiknya... mungkin...
hati: aku.. aku x boleh.. tiap kali die yg itu muncul.. aku resah..
akal: mungkin itu prasaan yang kau patut padam..
hati: tidak.. aku takut untuk memadamkannya...
akal: kau patut.. fikirkanlah dia yang ini...
hati: aku x boleh.. aku masih sayangkn dia yang itu.. aku pasti..
akal: kau sudah tidak cintakan dia yang ini??
hati: tidak... aku masih.. cuma cinta pertama.. susah untuk aku padamkan...
akal: sudahlah lepaskan dia yang itu..
hati: entahla.. aku harap masa dapat memadamkannya...

*entry nie sambungan dari entry heart.. hanyalah luahan hati kecil ini tentang derita merindu

p/s: derita merindu itu bukan pilihan aku~