Thursday, December 31, 2009

kene tag~

salam....

aku kene tag kali nie.. haha.. sebelum x de orang nak mengetag aku... thankz to eah... sudi gak ko tag aku... hoho..

Adakah anda rasa anda hot ?
hot?? panas?? oh tidak... tengah suam2 kuku je..


Upload gambar kegemaran anda..




Cerita pasal gambar ?
lepak2 dengan ex-classmate.. misz that time huh.. korang mmg besh.. oho


Bila kali terakhir anda makan pizza ?
last month.. diet2.. hahaha


Lagu terakhir yang anda dengar ?
derita merindu... kene ngan jiwa gua seh... aish..


Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ?
pesbuk... melihat ulang tyg anime... myspace...


Selain nama sendiri , anda dipanggil nama apa ?
kawan2- saadah
him- ada or mayb sayang.. tet.. haha
family-akak
sedara mara-adah


Tag lagi 6 orang
fiena
ainaa
ateh
fatin
olee
sheriel

Siapakah orang no. 1 pada anda ?
budak yg selalu kene buli ngan aku... rndu gila ngan ko.. hehe


Kata sesuatu mengenai orang no. 5
bakal doc... hoho..


No. 3 ada hubungan dengan sapa ?
hbungn??? haha.. rahsia terpedam..


Bagaimana pula orang no. 4 ?
classmate skang... hoho


Pesanan kepada orang no. 6 ?
hope berjaya ngan ape yang kamu wat ya...


Apa kelebihan anda nampak pada orang no. 2 ?
otak bio... sangat suke menghafal rasenye.. hoho... nie pun bkal doc jgak..

p/s: tagged aku dah lame x bukak.. oho~