Wednesday, December 16, 2009

barang dulu2~

salam..

sejak dua tiga menjak nie aku dilanda kerajinan.. ya, 1 perkara yg pelik dan agak menggerunkan.. haha.. maybe aku dilanda angin nie kerana umor aku yang makin meningkat tua.. haha.. ops.. meningkat naik okay.. baru 21 je tahun depan.. mude lagi per... ah.. stop it.. x suke mention pasal umor.. haha..

kerajinan yang x terbendung nie telah membuatkan aku mengemas segala macam khazanah2 dalam almari buku aku... hoho.. bayangkan buku2 dari aku tingkatan 4 masih wujud.. terselit sane sini... almaklumlah aku nie sayang kalau nak buang buku2 tue.. hahaha.. make bertambahla koleksi buku antik aku tue...oho..

kemas punye kemas, aku terjumpa lah 1 fail... buka punya buka, aku terjumpa la seikat kertas exam spm aku.. diulangi spm okay... pergh aku pun x ingat aku masih simpan.. haha.. aku pun ambil la masa untuk menyusuri kenangan lame aku tue.. still elok lagi kertas tue... yelah baru je 3 tahun tinggalkan.. hoho..

semue 10 paper masih ade dalam tue.. siap dengan kertas 2 la.. kertas 3 untuk paper kimia, bio n fizik pun ade lagi.. hahha.. aku pun belek kesemuanya.. n then aku sedar yang aku dah buang mase high school aku.. ceh nak gak sebut orang puteh.. ahha.. ye, agak menyesal la jugak... main2 je mase peluang untuk kita buat yang lebih baik pernah wujud depan mata kita..

kalau tengok balik, spm nie x la susah.. bace buku boleh je jawab.. kecuali add math, sebab aku memang x suke beliau.. ahhah.. nyesal pun x gune.. nasib baik tuhan bagi peluang nie lagi.. so fikir masa yang akan datang je.. ahha..tapi time aku spend mase ngan kawan2 mase high school tue aku x akan lupe.. itu la benda yang paling hebat pernah berlaku dalam hidup aku.. hoho..

n untuk kertas2 exam tue.. hati aku x sampai hati untuk membuang nye.. hoho.. last2 aku simpan balik kat tempat asal... mungkinkah aku nak tunjuk kat cucu cicit aku.. or maybe dibuat harta peninggalan nenek mereka.. hahah.. mesti free2 aku kene maki ngan cucu cicit aku.. aish...

p/s: sedang suke lagu ketika cinta bertasbih.. oho~