Sunday, January 10, 2010

.secret.

salam..

agak lame aku x mengupdate entry kat bog aku ini.. sebagai seorang penulis... kehilangan idea itu perkara yang biasa.. ah stop it aku kembali merapu lagi.. hahaha...

secret?? ape yg rahsia nye?? haha.. last weekend, aku dengan hati yang baik telah mebeli 1 whole kek.. diulangi 1 whole cake okay.. nampak akan ketamakkan aku.. haha.. bukan selalu blanja adik2 aku.. hoho.. ini pun kerana menghargai result pmr adik aku si mira n sempena hari aku makin tua itu.. hahaha...



.sila tengok je kawan2. hoho

ya aku memilih untuk membelanja cake.. lain sikit dari selalu.. hoho.. secret recipe.. ya choc indulge.. sila abaikan kalau2 aku silap eja.. hoho.. seyes banyak gila.. pergh puas hati kami.. hoho.. pas nie mau belanja bende lain pula.. untung betol adik2 aku.. sila perasan sebentar.. hahaha...

p/s: kembali kepada mood diet.. oho~