Friday, January 8, 2010

.20.

salam...

sudah hampir 1 minggu aku memulakan semester baru.. ya semester ke-4... banyak gak cabaran kali ini...melihatkan subjek2 yang bisa buatkan jantung berdebar-debar tatkala test,quiz dan juga final... melihatkan kepada jam kredit yang muncul pada 'course registration', yang menjangkau kepada 20 jam kredit.. aku hanya mampu memandang nye je...

so jadual yang disusun agak2 pack la jugak.. agak2 penat la jugak.. dengan 3 lab, means 3 lab report kene disediakan... assignment sudah mula diberikan.. n diberi masa sepanjang semester, so markah2 nya sudah tertentu bisa menjatuhkan jantung masing2... hoho...

nie plak senarai subjek yang aku ambil untuk semester ini:
  • CMT564 - WATER AND WASTE WATER TECHNOLOGY
  • CMT556 - CARBONYL CHEMISTRY
  • CMT552 - ELECTROCHEMISTRY AND CORROSION SCIENCE -
  • CMT573 - CHEMICAL TECHNOLOGY
  • EVT520 - ENVIRONMENTAL CHEMISTRY
  • MST510 - MATERIAL SCIENCE
  • BMD451 - MANDARIN LANGUAGE II
syukur gak aku x de mengulang mane2 paper.. agak payah nak mengulang pada waktu terakhir ini...seksa melihat rakan2 sibuk menyusun jadual serta mendropkan subjek demi mengurangkan jam kredit terbabit.. hope mereka dapat bertahan...

p/s: aku dilanda sakit tekak... sob2~