Friday, January 15, 2010

.pokok2 itu berlampu.

salam...

malam semalam, kami budak2 sekelas (ye sila abaikan kata ganda yang menunjukkan keramaian manusia itu) pergi mengambil angin malam.. seyes aku memang suke jalan2 even just duk dalam kereta je.. ye melihat keindahan lampu2 malam.. pergh boleh buat aku x fikir benda lain je..

so semalam bertemankan mereka, dengan menumpang kereta kawan aku, cik siti salimah.. berserta sebuah motorsikal yang dinaiki cik fatin dan cik aino... kami yang menumpang kereta plak, cik farhana, cik asnah, dan cik liza.. pergi kesana dalam pukul 8 lebih.. kami semue masih berstatus cik lagi.. hohoho...

malam itu kami memilih untuk ke i-city seksyen 7... ye aku pun x tau ape i-city itu.. ade kawan2 aku yang dah pergi kesana dan dengan melihat gambar2 yang diambil sebelum ini membuatkan aku teringin untuk melihat dengan mata kepala sendiri...

i-city nie pun baru je buka.. aku pun x tau ape itu i-city ne.. ade deretan2 bangunan kedai yang aku lupe nak ambil gambarnya.. ye masih baru dan belum dibuka lagi... tujuan kami untuk melihat keindahan taman di i-city itu sendiri.. pergh seyes lawa... comel2 je pokok kat sane..n pokok2 itu adalah pokok palsu, means buatan.. pergh bila malam lawa kot...

yang paling menarik hati adalah deretan pokok bunga sakura.. memang comel... aku sangat2 la suke... aku pun malas nak cakap lagi, so silalah la melihat gambar2 yang diambil.. hohoho...



.ini pokok2 yang saye maksudkan.


 
.besh jalan memalam.


 
.sesi mengambil gambar.


 
.saye dan mereka dicelah2 pokok2.


 
.gambar2 lagi.



.comel kan tempat nie.



.gambar2 sampai pengsan.

taman kat i-city tue dibuka sehingga jam 11.30 malam.. kalau x silap.. hoho.. dan menurut pakcik guard kat situ, 1 batang pokok ade yang mencecah 20 riban okay.. pergh sangat2 la mahal...

ape2 pun bende2 nie tetap x boleh melawan ciptaan Allah.. so kite sebagai manusia nie kene la jaga alam kita.. kot2 karang anak cucu cicit serta piut miut kite plak kene pakai pokok tiruan macam dalam gambar nie.. hoho.. x sanggup saye.. walaupun lawa dan cantik, yang asli lagi besh.. hohoho..

p/s: kalau stress boleh lepak2 sini.. oho~