Saturday, January 23, 2010

.salah faham.

salam...

minggu lepas adelah saat2 getir.. er.. tidaklah getir sangat.. tapi agak2 la terok jugak.. banyak salah faham berlaku dalam kelas aku sendiri... ya.. aku marah dengan orang lain.. tapi orang lain yang terasa... if ade sape2 klasmate aku yang terbaca entry ini, aku harap korang tolong2 lah sampaikan kat orang yang salah faham itu.. bahawa bukan kamu yang aku marahi...

tapi adalah sorang hamba allah ini yang berjaya menyakitkan hati aku ini. tahniah diucapkan... bende yang kecil menjadi semakin besar gara2 beliau.. ah.. orang yang x melakukan ape2 atau membocorkan ape2 yang telah memohon maaf kat aku.. tapi kamu?? kalau x kerana yang lain, aku rasa kamu juga x akan melafazkan kata2 maaf itu.. aku bukan lah orang yang senang membenci orang lain.. tapi nampak gayanye.. perasaan tidak senang sudah mula bergayut dalam jiwa aku..

entah la, mungkin kata2 maaf bagi kamu itu cukup besar.. ya mungkin bisa mencalarkan ego kamu... tapi ape yang kamu lakukan aku sudah lupakan.. ya kalau menurut kata hati atau juga kata syaitan pasti aku tidak mahu memaafkan kamu.. tapi itu semue sudah berlalu, dan kini aku semakin dewasa.. bukan lagi kanak2 riang yang masih tidak tahu apa itu sebuah persahabatan yang kau sudah calari...

buat kamu yang terasa dengan ape yang aku tulis didalam facebook... aku mohon maaf.. aku tidak menujukan bende itu kepada kamu.. ape yang berlaku di dalam klas, aku lupakan didalam klas.. x pernah aku hendak mengambil hati...kata2 maaf yang kau berikan amat aku hargai.. terima kasih sahabat... harap kita masih bersahabat.. tapi kadang2 bahasa aku agak2 kasar.. harap dimaafkan la keterlanjuran kata2 aku ya sahabat...

p/s: harapan supaya keadaan kembali seperti dulu...