Saturday, January 2, 2010

.tukar lagi.

salam...

akhirnya.. aku tukar lagi skali.. aish.. x boleh tahan mataku ini tengok wall blog aku yang semalam... lain macam je rupenya.. aish.. so skang aku balik ke rupe asal.. x payah buat pembedahan plastik kat blog aku nie.. aish.. merapu pula memalam bute nie.. haha..

walaupun aku gune layout yang same seperti dulu, but still aku ade wat perubahan.. x boleh tahan tengok yang sama je.. so setelah berusaha selama 1 jam setengah.. ubah sane sini.. dapat gak aku tempel gambar2 kat tepi blog aku.. mereka ini yang pernah atau sedang menghiasi hidup aku..

berokband aku pula x mau kerjasama dengan aku.. sepanajng operasi menepel gambar, line plak putus..bile x putus line plak lambat macam cipan.. nie yang buat aku hendak potong.. haha.. bayar je mahal.. tapi line kadang2 tue lembap mengalahkan siput b***.. aish.. tercarut plak.. maaf terlebih sudah...

nampak gayanya aku sudah start untuk merapu.. haha.. malam nie antara malam2 terakhir aku on9 memalam buta macam nie.. lepas nie bile dah start klas, blog,pesbuk,myspace,frenster, ym dan segala macam mak nenek akan aku tinggalkan sementara.. ya.. mungkin hujung minggu aku masih boleh melayan bende2 lagha nie.. haha..


p/s: kadang2 bende lame itu lagi okay.. oho~

2 comments:

CikTupaii said...

sa'adah, senang ke tukar layout??
huhu..ak xpenah wat..
blog ak pn org edit kn..
klu tukar layout nti effect pe2
x kt pge ak nih?

Saadah Hamid said...

sayang.. aku baru je pasan komen2 ko... hoho.. bese2 je... just nak cri layout tue yg aku malas... muahaha... aku suke jenis yg wordpress tap dier dah convert kepade blogger.. means mcm aku nye nie... hoho.... kalau tukar... ko kene simpan semue yang ko buh tue.. mcm chat box ko... semue la.. lagu2 semue kene simpan... hoho