Wednesday, January 27, 2010

.hepi.

salam...

bende yang sudah lame tiada muncul kembali semalam.. seyes aku hepi dengan kau.. ape perubahan yang engkau lakukan amat2 la bagos.. aku hepi untuk kau.. biarkan ape yang dikate oleh mereka.. aku tau engkau sudah berubah...

engkau masih sahabat aku.. biarlah ade perasaan lain yang mungkin bersarang di dalam hati kecil aku.. tapi yang pasti aku tidak tega untuk memutuskan persahabatan kita ini.. sesungguhnya engkau memang sahabat yang baik...

segala apa yang berlaku dahulu.. biarlah tinggal kenangan.. ya mungkin aku tidak bisa menyayangi engkau sebagai kekasih.. tapi aku masih boleh menyayangi engkau sebagai seorang sahabat bukan?? ape yang engkau lakukan, ape yang engkau inginkan, ape yang engkau mahukan, akan aku sokong engkau.. kerna engkau sahabat ku...

entry ini untuk beliau.. sape2 yang kenal beliau tolong diam okay.. oho..

p/s: still missz that damn feeling.. ouch~