Monday, January 4, 2010

.1st day.

salam....

hari ini hari 1st aku naik kuliah.. wah, dengan gaya bersemangat waja.. aku bangun dari tido selepas tido dari bangun tido... er... pening lalat plak aku, haha.. lepas solat subuh aku tido balik.. memandangkan kelas aku bermula pukul 10.30 am....  so aku dengan semangat 1 kuliah, aku pun terus je bangun... niat nak ponteng lagsung x wujud time tue... bagos kn?? puji diri sendiri... aish...

hari ini aku pergi dengan menaiki bas.. ya.. seyes aku dah lupe macam rasenye naik bas itu sendiri... hahha.. senghal bukan??? n ramai la orang2 didalam bas.. lagaknya seperti sardin cap ayam je... itu pun masih ade kosong... haha...

okay... sambung balik... pergi ke kelas macam biase... then seperti sudah dijangka, lec tidak la mejejakkan kaki ke kelas... dan bilangan manusia yang datang boleh di bilang dengan jari tangan berserta dengan jari kaki... perasaan menyesal sudah wujud dalam jiwa aku ketika itu.. haha...

meneruskan menu makan dengan makan ikan bakar.. pergh.. seyes meleleh air liur beb... kerna aku kononnye berada dalam fasa kedietan, aku pun meratah la ikan itu.. pergh gila la besa ikan itu.. lupe hendak membawa bukti ke sini.. aish...

sepatutnya selepas melahap makanan itu, kami patut bergegas pulang untuk bersiap-siap untuk klas berikutnya... tapi aku dengan confidentnye menyatakan keinginan untuk berjalan2.. ya.. maksudnya ponteng klas okay... aku suke... so berjalan dengan penuh kepenatan dan kelelahan, lame la juga memwindow shoppingkan diri sendiri... belanjawan beb... selepas memenatkan diri, akhirnya kami pulang kerumah..

so kesimpulannya, aku memang wat bende yang x berfaedah je 1 hari suntuk... disambung dengan menonton movie... hoho.... dah berblogging... aish...

p/s: sekejap lagi mau sambung nonton crows zero.. oho~