Monday, January 25, 2010

.hobi lama.

salam...

diketika rakan2 aku sedang mengahadap latihan tutorial 'chemical technology' aku pula masih menghadap blog aku yang x popular ini.. ahh.. sudah melalut aku nie.. hahaha...

kali ini aku nak cerita pasal hobi aku yang satu nie.. hobi mengumpul dan membaca komik2 keluaran tempatan.. setelah hampir setahun aku merehatkan diri, er sebenarnya lebih kepada merehatkan wang hengget.. aku mula kembali aktif.. ya secara beransur-ansur..



.nie koleksi terbaru walaupun x brape nak baru.

aku tidak dapat berkate tidak kepada godaan untuk membeli komik2 tersebut.. seyes aku sangat tergoda hingga mampu mengeluarkan not2 berkaler merah tanpa perlu berfikir panjang.. haha.. x seperti aku membeli kasut atau ape2 aje.. musti fikir lame2.. hoho...

harapan aku untuk memulakan kembali hobi lame aku... walaupun x banyak tapi sedikit aku akan cube kembali menghidupkannya.. hahaha... niat untuk tidak menabung mula bermain dalam kepale aku.. cis...

p/s: sape2 yang pinjam sila jage elok2 ye.. oho~