Sunday, January 3, 2010

.permulaan baru.

salam...

esok (maksud aku ari ini), adalah hari terakhir aku menghabiskan sisa2 cuti aku... so luse.. adalah permulaan semester baru bagi tahun 2010 ni.. sedar dan juga kurang sedar, rupe-rupenye aku dah masok ke semester 4 atau part 4... sekejap je masa itu berlalu.. lagi 2 semester je aku akan menghabiskan sisa perjalanan ini.. aish.. mau sambung lagi blajar kot..

aku harap kali ini aku akan kurang bermain2.. hoho.. aku akan cube kurangkan ketagihan aku terhadap internet yang melampau itu... hope aku akan berjaya.. ^-^..  minta2 mood rajin aku dan kawan2 akan tiba.. hohoho..

so, kehidupan aku sebagai pelajar akan kembali... kali ini, uitm agak lambat buka semester baru.. x tau kenape.. selalunya time2 macam ini, aku dah start kuliah dalam 2 minggu.. maybe mau memberikan masa bersama keluarga dengan lebih lama kot.. hahah.. ayat entah pape..

lagi beberapa hari aku akan menginjakkan kaki ke umor yang paling aku x sangka.. 21 tahun okay.. sangat2 x percaya.. syukur pada tuhan krana memberi aku peluang lebih lama untuk bernafas kat bumi yang ini.. ya aku harap sempat la aku membalas jasa ibu bapa aku.. amin,,,

so aku harap aku akan lebih matang menguruskan hidup aku ini.. haha.. harapan yang sungguh besa bagi aku yang mempunyai fikiran pelajar tingkatan 5 nie... hahah..

p/s: x sabar nak daftar sebagai pengundi.. yay~

No comments: