Tuesday, January 12, 2010

.karo-k.

salam..

setelah sekian lame aku ingin melepaskan gian aku, akhirnya x dapat jua.. sob2.. ya aku agak2 gian dengan karo-k.... nak2 yang jamban punye lagi la syiok.. sob2.. gara sakit perut yang selalu dialami oleh pompuan, maka terbantutlah hasrat aku untuk melalak..



.mesti karo-k dengan mereka.

waaa... lepas je kelas, mau lepak n makan2 kat seksyen 2.. macam bese ikan keli bakar la santapan aku.. hoho.. hanya sampai disitu aku larat.. x larat nak gerak ke PAS (plaza alam sentral shah alam) untuk karo-k jamban.. ohoho..

last2 balik, telan pil pastu tido.. pergh besh woo... lame gile aku x tido lepas asar... hahaha.. sila buruk perangai disitu.. bangun2 perut aku sudah makin okay.. yang sedihnya mereka kate karo-k kat situ dah besh.. waaaa... nak pergi.. ade sape nak teman???

p/s: last2 end up aku nyanyi dalam jamban sebenar.. oho~