Monday, January 18, 2010

.obor2.

salam...

dah lame rasenye aku x updateblog nie.. hoho.. ye aku semakin busy menjalani hidup sorang student.. cet ayat yang memang x boleh blah okay.. tengah2 aku sibuk membuat jotter gara2 esok ade lab electro n corrosion... mulut pula mau menguyah.. so sila ikuti perbualan kami yang berlaku...

aku: pana, nak kerepek kentang lemau aku tak..
fana: boleh gak
*sambil cube menghulurkan keperek tue gara2 malas nak angkat punggung.. aish...
fana: ko nak sate obor2 x???
aku: ??? huh?? (muke terkedu yang amat) er boleh jugak...
fana: jap...
*10 saat kemudian...
fana: nie ha sate obor2.. ko penah makan x???
aku: oh nie ke sate obor2?? bukan nie sate ikan??
fana: entah aku panggil sate obor2.. mak aku x suke aku makan kot..
aku: oh.. nie rupenye sate obor2..



.ini rupenye.

make aku sambil buat2 muke terkujat, makan la sate tue.. sebenarnye aku selalu je makan bende alah tue zaman sekolah2 agame.. pas balik sekolah musti beli.. aish. ditambah dengan eskrem pop.. pergh sodap wei.. haha.. cume aku x tau plak name bende alah tue sate obor2... jap.. bukan dier dari ikan ke???
ade sape2 tau??

p/s: sape mau belanje sate ayam?? oho~