Sunday, January 24, 2010

.jaket baru.

salam...

lame dah x post entry yang besh.. hoho.. ade sedikit problem yang menimpa aku.. tapi syukur kerna semue itu sudah mampu jua aku tangani.. so kali ini entry yang menarik atau lebih kepada entry yang gembira.. hoho..

kali ini entry aku berkisar tentang jaket program yang aku ambil.. jaket bagi program 'applied chemistry'.. hoho.. aku lagi suke name kos aku dalam english.. cube la try translate kan.. okay2.. aku tau klakar.. tapi aku bangga dengan kos nie.. stop it.. aku merapu sudah.. hahaha...

cerita jaket ini sudah lame.. ya dari sem 1 lagi kami sudah berangan-angan untuk memiliki jaket sendiri.. ya terpengaruh dengan jaket dari budak2 engine... pergh smart plak kalau2 ditenung.. so since tiada kesempatan, maka sem lepas, yakni sem 3 kami sudah menempah jaket2 tersebut.. rekaan nye hasil dari budak2 senior kami.. kami redha je dengan design nye.. oho..

akhirnya, sem lepas barulah ia wujud dengan rasminye.. tapi oleh kerna dapat jaket itu mase nak dekat final.. or time final, aku pun x ingat, maka semester ini barulah jaket itu dirasmikan... ya hari khamis adelah hari untuk melusuhkan jaket yang berharga 70 hengget itu.. oho....pic2 kat bawah nie, adalah pic2 hari pemakaian secara beramai-ramai... oho..



.mcm chumel plak aku disitu.
*sila la prasan kejap.. hoho



.amik gamba sampai koma.
*ayat2 x blh blah.. oho



.mane2 tempat kene gambar dulu.

p/s: mula2 x smart.. lama2 makin smart plak.. oho~

No comments: