Friday, January 29, 2010

.benda kecik.

salam...

tetibe rase hati aku nak post entry.. kali ini aku nak menegur serba sedikit sikap dalam berkawan yang aku agak2 aku x gemar... bagi aku dalam berkawan nie kene universal... ape maksud dengan universal yang aku cakapkan ini... maksud aku adalah kita boleh pergi dengan orang lain x terlalu dengan kawan2 yang kita selesa sahaja...

aku agak x gemar dengan orang yang hanya boleh hidup dengan kawan2 yang dia selesa sahaja.. sekali sekale cubelah untuk bergaul dengan mereka2 yang lain... selain itu, semakin meningkat dewasa.. semakin dewasalah hubungan persahabata itu.... jangan nak bawa perangai kanak2 itu.. matang sedikit seiring dengan usia anda.

ya, kite bukan lagi dalam zaman2 kanak2 yang mane salah sedikit mula la mengambil hati sampai nak bentak2...  sampai nak terasa hati la ape lah...  tolonglah faham... dalam bersahabat, banyak hati hendak dijage.. kadang2 ade hati yang secara tidak sengaja di kecilkan hatinya.. jika ia hanya perkara yang remeh janganlah mahu di ambil hati.. banyak perkara perlu diambil kire lagi...

ok.. aku sudah merapu dan x tahu mau merapu ape lagi..entry aku kali ini tiada arah tujuan.. sila maafkan diri ini... adios...

p/s: yonna farhana, hepi besday beb~