Wednesday, January 20, 2010

.report.

salam..

setiap eksperimen mesti mempunyai report.. sejak dari sekolah menengah lagi aku x boleh lari dari report sains.. argh.. skang aku kene berhadapan dengan report2 kimia.. for this sem only i got 3 labs.. oh.. membawa maksud 3 kali ganda lab report aku kene lakukan dalam 1 minggu.. waaaaaaa....

nape la setiap eksperimen mesti ade lab report.. hahaha.. lagi mau tanyekah saye?? mesti lah kene ade.. untuk merekodkan sebarang error yang berlaku.. serta sebarang results yang terdapat.. aish.. ape daaa...
hahaha.. okay aku sudah makin merapu...

sebenarnye entry kali nie nak menunjukkan kesusahan untuk lab report pertama aku bagi subjek water and wastewater technology.. n aku tau mungkin kamu sedang terpikir akan logi air.. ya sila lah fikir demikian.. hahaha...


.meje kecil aku penuh.

oh okay.. katil n bantal wangi aku dah memanggil aku.. seyes aku kene mula masok tido.. oho...

p/s: mate aku macam kene gam lagi.. oho~