Tuesday, March 30, 2010

.hidup ini pelik bukan.

salam...

lame x post ape ye. banyak bende yang berlaku. dan aku juga baru sedar orang yang kite kenal kadang2 bukan orang yang kite kenal. walaweeee, penat hidup ini jika kite je yang nak faham mereka.

hidup ini pelik, tetapi manusia itu lagi pelik. kadang2 ape yang aku cube sampaikan, akan disalah anggap oleh mereka. kadang2 kate2 aku dianggap amarah. kadang2 nasihat aku dianggap sebagai makian. entahlah, mungkin susah ingin menjadi kawan yang mampu menjadi cermin kita itu sendiri. 

hidup oh hidup. aaah, lantaklah ape mahu jadik bukan?? ok, kembali ke dunia semule, aku sudah habis presentation environmental chemistry tadi. fuuuuhhh, lega sangat2, aku agak2 gelabah bile pegang mic, tapi then aku rase ok. hohoho, bunyi riak disitu ya. alhamdullilah, sudah lepas 1 beban aku. 

thankz kat kawan2 aku yang bagi tepukan terlampau gemuruh korang mase kumpulan aku nak present tadi. so, aku akan bagi balik tepukan korang ye nanti. hahaha, unsur2 balas dendam disini. ok, mau tido, esok ade test. aish.

p/s: lepas nie assignment aku yang giler2 x banyak tue.. aish~