Saturday, March 20, 2010

.ok.

salam..

sekarang aku sudah semakin lega. ya semue bende macam makin kembali teratur. ya, aku mahu menjadi insan yang lebih baik dari semalam, bukan insan yang lebih buruk dari semalam.

segala ape yang berlaku, apa yang ditegur akan aku cube simpan dan ubah menjadi panduan hidup. mane yang baik aku ambil dan mane yang buruk aku  lupekan. kepada kawan2, tolonglah bagi sokongan andai kate kawan2 anda mahu berubah.

kite sepatutnye menjadi kawan yang bisa menyokong segala yang baik, bukan kawan yang hanya tahu mengutuk. atau lebih tepat melemahkan semangat kawan itu sendiri, andai kate kawan2 anda ingin berubah, dorong la mereka. bukan melemahkan mereka.

maaf, entry ini macam tiada hala tuju. ya mungkin aku sendiri makin kurang hala tuju. okay, kembali kedunia asal menghadap tugasan yang macam x akan mahu habis wujud untuk semester ini. ok, aku diam. daaaaaaa.

p/s: niat hati mahu settle semue bende cepat2..