Tuesday, March 23, 2010

.blog.. blog.

salam...

akhirnye aku dapat kembali semangat nak membebel kat sini. oho, entahlah makin hari aku rase dunia aku makin mencabar. diulangi ye, dunia aku. rase macam penat sangat2. em, entahla, banyak bende yang berlaku yang kadang2 kite cube untuk menghalang nye sendiri. tapi selagi termampu kite mesti mencube sehingga terdaya.

ok, aku sudah merapu. aish, currently aku rase banyak bende yang kite terlepas pandang. kadang2 ade je bende yang patutnye kita x buat, atau x elok buat kite terbuat. kadang2 tue nak tegur salah, yela manusia. even kalau kite cakap elok2 dier ingat kita nak kondem dorang kaw2 punye. aish.

itulah susahnye hendak menjadi kawan2 yang jujur. kadang2 ade perkara walaupun kite ini x suke, hendak atau tidak kite terpakse telan. kadang2 aku lebih selesa mengadu didalam blog ini. kebarangkalian untuk rakan2 aku membaca blog ini sangat rendah. yela, kite susah nak tegur secara depan2 bukan.so ade baiknye kalau aku tegur disini. boleh gak aku gunekan untuk tegur diri aku sendiri. 

hoho, so aku nak ade kan 1 entry yang bersambung-sambung. ya, mengikut subjek or objek. aish, merepek lagi ye. tajuk dier ye, "bende jadik x besh kalau.....". haha, amacam??macam ntah pape, kalau ade yang aku x suke. macam bende2 yang x patut aku nak la jugak post. kasi ingat same diri aku sendiri. oho`


p/s: entry ini x de arah tuju. main bedal jek. ais~