Saturday, March 20, 2010

.google chrome.

salam..

wah, rajin pulak aku post entry. ya, sementara ade mood. oho, padahal report untuk wastewater x siap lagi. aha, okay aku nie kadangkala agak lambat sikit, bukan sikit tapi banyak la jugak. aha, aku skang surf gune google chrome, ya bende nie memang dah lame. aku je yang lamabt sikit. aish.

.ini browser terbaru-abaikan klu salah istilah.


.ini yang lame-banyak giler tab kan??.


aha, tapi aku je tergerak nak gune coz aku ade dengar google chrome nie ade translator. kire blog aku yang x semegah nie boleh dibace dalam pelbagai bahasa. dan aku dah cube, seyes klakar. merepek meraban dengan ayat omputeh tue. aish, so skang aku tengah gune google chrome mengantikan internet explore aku yang selalu hang. 

dulu aku gune firefox, pastu rase x masyuk aku gune internet explore. tapi skang aku mau gune google chrome so aku boleh la bace blog korang dalam pelbagai bahasa, yehaa. ok macam biase x tau nak tulis ape lagi, so, daaaaa.

p/s: awak saye rindu awak, sorry tetibe teringat. aish~