Saturday, March 27, 2010

.mata2.

salam...

hari ini cerita pasal mata. ya, semalam mase aku tengah merajinkan diri untuk study last minute, tiba2 mate aku pedih. die bukan pedih giler2, tapi rase macam lebam. ala2 lebam kat lutut ke siku ke. macam itu la aku rase. 

but still, aku tahankan lagi. pagi tadi, sakit itu macam sudah kurang. ya mungkin aku lebih fikir nak test. petang tadi rase macam senghal2 je mate ini. sekali tengok kat cermin, mate belah kiri sudah macam bengkak. aku ingatkan ade semut 'cium' aku. balik2 rumah je, my mom cakap itu ketumbit.

.ini ihsan en. google~tp mate aku x jdik macam nie ye.

what?? ketumbit?? hoho, terkejut jugak aku. yela orang kate ketumbit nie ngendap orang mandi ke ape ke. ade plak aku nak ngendap orang ye x? so my mom ikatkan benang hitam kat jari hantu belah kanan, since mate aku yang lebam nie belah kiri. biasela petue, ikut je ye x?? so aku masih memakai benang itu, bersama rase senghal dimate kiri ini. oho.. jap, tapi gambar tue macam gambar sakit mate kan??

p/s: aku bukan pervert tau.. oho~