Tuesday, March 16, 2010

.kata2 menusuk jiwa.

salam...

aku mahu mencuri mase sedikit. cewah, ayat yang sangat x boleh blah. tapi memang betol sekarang mase
aku amatlah padat, dengan test, assgmnt, presentation dan segala macam bende lagi. aish, tapi masih sempat pula mahu on9, sila la berubah saadah ye.

ok, balik kepada entry aku, hari ini aku dan kwan aku, cik aino telah dikaunselingkan oleh en stephen lee. sir sorry if i misspell your name. beliau itu adala lecturer yang mengajar kami chemical technology. yang mane subjek yang terkandung didalam nye adalah fluid mechanics n heat transfer. sila la aku x paham dengan topik2 tersebut.aish.

.ini saye dan cik aino-gmbr ini gmbr lame ye.

berbalik kepada perjumpaan tersebut, aku yang meneman cik aino untuk berjumpe beliau atas sebab yang x dapat dielakkan,dan kami telah pun diberi khidmat kaunseling percume oleh beliau. seyes, kate2 beliau memang tajam macam anak panah n kene plak tepat kat jantung, hati, usus, hempedu serta organ2 aku yang lain. gile aku baru sedar yang final aku makin dekat.

thankz sir, bagi sya kesedaran ini. hope aku boleh berubah. kalau kire2 n mengikut ape yang kwan2 aku cakap, final macam nak dekat. macam dalam 5 minggu je lagi. wah! gile 'lambat' kan?? hahaha. okay aku mula merapu, entry ini tetibe je habis. maaf tiada idea. daaaaa...

p/s: thankz again sir!!