Sunday, March 28, 2010

.sepet.

salam...

entry lepas pasal mata bukan?? so entry kali ini pun pasal mata, ya kesinambungannye. walawee, mata aku nie semakin sepet. ya macam makin bengkak. alahai, ingat x mo jumpe doc. rupenye macam makin bengkak. bengkak ke?? aku pun x sure, ia agak2 macam lain dari mata kanan. takot2.

hari isnin aku ade presentation, nampak gaya aku kene pakai spek hitam. hohoho, untuk tutup mata yang macam makin sepet ini. hopefully, time itu dah okay. kadang2 mase aku tengok tv, tetibe je mengalir air mata. x kire la mase aku tengok raja lawak yang kadang2 lawak giler tue pun aku still nangis. risau plak saye.

.mata-mata tika normal.

my mom risau kalau nie infection ke ape. since aku nie pakai lens, dier takot anak dier x bersihkan elok2. rasenye bukan infection. so, esok aku mahu jumpe doc. mau suruh dier diagnosis mate aku ini. hopefully x de bende pape. aminnn.

p/s: earth hour, adekah anda semue terlibat??