Saturday, March 20, 2010

.dinner oh dinner.

salam..

macam biase bile cerite pasal budak2 yang tengah belajar nie, mesti ade sebut pasal dinner. kire ala2 prom night kat skolah orang puteh la. tapi kite still mempunyai budaya timur ye kawan2. so, bebalik kepada topik aku ini, kalau dinner mesti budak perempuan oh aku patut menggunakan remaja, oh mungkin wanita. ah sudah, merapu lagi. ok, mesti kaum hawa sibuk mencari baju masing2. ye, mau bergaya la katekan.

oh please, dulu mase first sem, mase mule2 masuk uni, aku rajin la nak carik2 baju. so skarang, aku rase macam malas. aish, 2/4 nie ade dinner untuk budak course aku. ye kawan2 aku ramai yang dah ade baju yang glam2. aku?? malas nak pikir. ikutkan hati nak je aku redah pakai baju kuliah.

.motif gambar?? tiada motif sebenarnye.

ok ape, kite pergi makan pastu balik ye x?? beli baju glam2 nanti x pakai, yela macam aku dulu. last2 baju tue simpan coz kain dier panas  kalau nak pakai siang2 bute. mati dalam peluh aku nanti. aish, nie ibu aku sudah bising, mau tempah baju ke tidak. adoi, buat baju kurung biase sudah, nanti boleh pakai g kelas ye x??

last2 end up aku beli kain biase2 je, boleh tambah2 koleksi baju ke praktikal nanti, ceh sudah fikir ke situ. tolong ye final belum lagi. argh, tengok je la aku pakai ape nanti ye. jeng2. ok, sampai sini, x tau mau cakap ape lagi. daaaaaaaa.

p/s: tema dinner pun aku x ingat, aish~