Thursday, April 1, 2010

.banyak2.

salam...

wah, skang ini banyak bende aku nak buat. ade la jugak termasuk mencarot menulis entry ngok-ngek aku disini. wah, ini tidak termasuk banyaknye aku nye keje before nak final. wah! banyak nye. oho.

semalam, aku nyaris2 hantuk kepale kat dinding dapur rumah sewa aku. wah, ayat merapu disini ya. alkisah, phone aku tercicir. ya, phone aku yang baru x baru je tukar. walawey, kalau hilang mau aku kene tarbiah dari ayah aku. fuh, gelabah x ingat dunia time tue. nasib baik phone aku tercicir kat kete kawan aku. sayang wei, walaupun korang tengok phone nie biase2 je. yela x de 3G, hahaha. ayat poyo buat aku muntah. aish.

.muke hepi giler.

.kene gune lame2.

alhamdullilah, kalau x banyak duit nak keluar beli phone. aha, banyak lagi ya. so, thankz kat kawan2 aku ye. simpan kan phone aku. oh, aku dapat awards. apekah itu?? hahaha, award suke2 kawan aku kasi. nanti aku amik ye ainaa. daaaaa...


p/s: lepas nie pasang rantai kat phone.. aish~

No comments: