Sunday, April 11, 2010

.marah2.

salam..

sejak due menjak nie aku asyik rase nak marah je. macam nak gigit2 orang, nak sekeh2 orang. aish, makin x terlawan pulak aku dengan hasutan nafsu amarah dengan ditambah dengan syaitan2 itu. aish, sabar2 saadah.

aku pun x dapat nak carik mane punce angin gile aku nie. aish, aku rase barangkali akibat tekanan assignment yang banyak giler. =_='. aha, padan muke kumpul2 assignment sampai membukit. pemalas ya amat ini budak, aish.

so dikala aku masih normal ini, aku ingin mengatur 20 jari memohon maaf andai sahabat2 aku diluar atau pun didalam yang kadang2 terasa atau tersentap dengan aku. biasela budak mude macam nie la. ops, mude ke?? aha.
.apekah tetibe  background pilih cintun2 nie?? x_x.

aku rase nak pose dari blogwalking ngan pesbuk. bolehkah manusia ini bertahan?? jeng2...

p/s: exam!! aku cintak samak kau!!

No comments: