Sunday, April 4, 2010

.dugaan.

salam..

semakin hari aku rase semakin banyak benda yang aku kene hadapi.ade je perkara yang membuatkan aku terpakse bertahan. entah, kadang2 rase nak putus semangat. tapi aku kuatkan diri, semue bende yang berlaku pastinye ade hikmah tersendiri bukan. ujian yang aku hadapi hari ini mungkin x seberapa yang dihadapi oleh orang lain. so aku tiada alasan untuk putus asa bukan??

ya ade perkare yang aku x mampu untuk kongsi dengan siapa2 pun, ya aku x mampu untuk merisaukan ibu n ayah. maafkan anakmu ini, anakmu ini x mampu untuk melihat kesusahan ibu dan ayah nye. untuk awak, thankz ade kat sisi saye. awak memang baek.

ya, final untuk semester 4 nie semakin hampir. pejam celik pejam celik tinggal lagi 2 minggu je. hopefully aku mampu bertahan sehingga hari itu tiba. aku harap tuhan masih sayangkan aku, masih memberi aku peluang untuk buat yang termampu. aminn.
.gambar tetap gambar okay ^_^.

hope kawan2 aku x kire, yang kat alam nyata atau siber sekalipun agar kamu semue lebih kuat. semuge kamu semue mampu hadapinye. 

p/s: bertahan selagi nyawa masih ade...

No comments: