Tuesday, November 24, 2009

pencemar kotak kate2~


sila besarkan gmbar atau rujuk je kat kotak kate2~

yay.. akhirnye ade gak makhluk2 yang cube mencemarkan aku nye kotak kate2.... (tengok atas okay)..merujuk kepada kate2 mereka yang berkaler-kaler.. sangat2 berterima kasih.... untuk pengetahuan kawan2.. saad yang dimaksudkan tue aku.. bukan kembar aku yang berjantina lelaki... atau pun name laki aku.. or adik aku.. ataupun jiran aku...

mereka yang disyaki adalah:
ateh (coz ko follow blog aku)
odah (sebab ko memang jeles dengan aku yang comey)
rina (coz ko suke panggil aku saad)

kepade yang berkenaan... sila la belanja saye pade reunion yang akan datang sebagai tanda memohon maaf... jika saya tersilap meneke anda, harap maap.. sekian...

dan lagi satu.. pasal gosip yang tersangat la liar itu.. x payah la caye ye kawan2... bese la... budak2 suke buat gosip liar.. ye x????

p/s: imej aku makin tercalar la wei... oho~

No comments: