Monday, November 16, 2009

bingung~

aku dilanda kebingungan... ya.. mahu mencari tempat untuk praktikal aku.... waaaa... masih teraba-raba.. kene cari sem nie, coz cuti sem dpan aku dah start praktikal... x tau mane tempat yang sesuai dengan bidang yang aku ambil.. oleh sebab aku nye kos nie ade ala2 perindustrian atau pun bahasa kasar nye kekilangan.. make kenalah aku mencari kilang2... yang sudah pasti mempunyai lab mereka... sebab ape kene ade lab?? sebab aku amik kimia... waaaa...

dekat2 area rmh aku memang tiada kilang.. so nak x nak kene la cari yang jauh skit dari rumah...kat shah alam?? ish.. x mau aku duk sane time cuti2 sem.. hahah.. padahal rumah aku n shah alam x jauh.. n aku pun stay luar so aku memang ade rumah sewa... tapi.. i tetap nak duduk rumah okay... x kire ape nak jadi....

skang nie.. ade 1 syarikat iaitu campbell ala yang sup tue.. koordinator aku ade cakap before hantar resume, better call dulu takut2 resume anda didalam tong sampah.. aish.. x rela mak.. sebut pasal resume, aku pun tx buat lagi... adoi saadah, sila la buat cepat sikit okay....

so skang aku kene  fikir lagi 2 tempat.. hope campbell tue terima student praktikal.. kalua x aku kene pikir tempat lain... gabra gak nak call orang nie.. aish... sudah besar masih mahu takutkah???? hahah..

p/s: mau tangkap gmbar bru untuk resume.... oho~

No comments: