Saturday, November 7, 2009

heart~

kisah sekeping hati.....

hati: aku rase aku msh rndukan dier yg itu....
akal: ko nie hati... kan dah kate x mo pk psal dier yg itu....
hati: ntah la.. aku slaloo ingtkn dier yg itu....
akal: ko jgn buat giler... brcnta biar 1....
hati: aku tau tue.... tp hati aku x pnh cnta spnuhnye pde dier yg ini...
akal: ko pun tau dier yg itu x pnah kate ske kat ko...
hati: aku tau tue... tp prasaan aku lbh kpade dier yg itu...
akal: mcm mane dgn dier yg ini?? ko mahu truskn???
hati: ntahlah.. kadang2 aku rase syg itu msh ade....
akal: dah tue?? jgn di pk bnde yg x pasti...
hati: skang dier yg itu dah mncul lbh kerap...
akal: ko makin ragu2???
hati: ya... aku makin lege biler dgr dier yg itu ade prob cinta...
akal: tp ko memberinya nasihat...
hati: aku mau lihat dier yg itu bahagia...
akal: klu begitu beritahu sahaja prasaan itu...
hati: tidak.. aku tidak mahu memutuskn ikantn prsahabtan ini...
akal: lalu ko mau mnyiksa jiwa mu??
hati: klu itu yg lbh baik... aku rela....
akal: bagaimana dgn dier yg ini???
hati: ntah la.. selagi mampu brthan aku akn bertahan...
akal: kau mahu brtahan sampai bila??
hati: sampai bila2... selagi aku mampu brthan...
akal: ko mau lpskn dier yg itu tnpa brusaha???
hati: ya.. slagi aku dpt melihat nya... bahagia.. snyuman nye... aku rela....
akal: semuenye trletak kat ko.. ko lbh arif wahai hati...
hati: ya moga plhan aku tepat....

p/s: cinta yg x pasti itu memeritkan~

No comments: