Wednesday, February 16, 2011

. sahabat blogger.

as salam...

hai semua! hehe, dah janji nak tulis pasal sahabat blogger kan??? yeah, sahabat blogger nie komuniti blogger2.. kire macam group la ye.. saye pun dijemput oleh kawan saye yang jugak seorang blogger yang agak tegar, ops bukan agak tapi memang tegar...  cik atentiqa ye.. 


so dapat lah saye berkenalan dengan blogger lain, tapi saye nie masih malu2 kucing lagi.. hehe, malu nak bertegur sape... so macam biase jadi stalker terhangat la.. hihihihi...oh ye, sila lihat logo sahabat blogger kat tepi blog saye tue.. itulah sahabat blogger.. kire kalau nak berkenalan dengan blogger lain boleh la ye.. hehehe, hari tue kalau x silap dah ade gathering kot.. tapi mase tue saye masih berhibernasi dengan blog saye maka x dapat lah nak menyebokkan diri.. hohoho..

p/s: saye nie seorang yang pemalu tau.. heeeee~ @_@

2 comments:

misz FaTiN said...

saadah.. sila jgn malu2 meow.. join saja xtvt diorg.. pastu intrupt je kat SB tue.. mula2 mmg org tak knl.. bila da slalu.. okey punya.. sy pun mcm 2 juga dula..hahaha..;p

p/s : sy tidak tegar..;p

sAaDaH HaMiD said...

hehe, awak mcm tarak tahu plak.. saye kan memang pemalu.. heeee.. nanti saye cube2 jadik peramah ye cik blogger tegar.. heeeeeee~