Sunday, February 20, 2011

.saye Sa'adah Hamid.

as salam...

yap, saye Noor Sa'adah Bt. Abdul Hamid.. mostly ramai kawan2 yang tau name saye.. at least mereka tau saye adalah Sa'adah.. tapi, dalam banyak2 tue mesti dorang x kenal saye dengan sedalam-dalamnye bukan?? tol x??? saye rase semue orang pun macam tue jugak.. brape ramai sangat yang benar2 kenal dengan kawan masing2?? kenal dengan sebenarnye, peribadi mereka.. mesti x ramai kan???

itu yang menjadi masalah, bila kawan kita kadang2 x dapat nak faham personaliti kita sendiri.. itu yang buat gadoh, salah faham, bertengkar dan macam2 lagilah.. aish, x best sungguh okay... yap, saye akui yang kadang2 mulut saye nie loose sedikit, bukan maksudnye kurang ajaq, tapi saye kadang2 lebih selesa cakap ape yang saye mahukan.. ikut situasi.. kadang2 ade orang yang x dapat fahami saye, ya mulut memang loose tapi hati saye memang x de niat nak carik gado ke ape.. aish~

okay, balik kepade jalan yang lurus.. hehehe, nak tahu personaliti saye?? heheh, saye ade amik dari application kat pesbuk.. based on bulan kelahiran, mesti ramai dah tau bukan?? so based on bulan januari..  so mostly semue hampir same dengan diri saye.. heeeeee~

nie sebahagian personaliti yang menetapi dengan dirir saye:

  • bercita-cita tinggi dan orang yang serius, suka mendidik dan dididik.
  • sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik
  • suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur
  • sensitif dan berfikiran mendalam
  • pediam kecuali sudah dirangsang
  • agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yang sangat tinggi
  • mudah mendisiplinkan diri sendiri
  • bersikap romanti tapi tidak pandai menunjukkannye
  • cukup sayang pada kanak-kanak.
  • suka duduk di rumah
  • setia pada segala-galanye
  • perlu belajar kemahiran bersosial
  • sifat cemburu yang sangat tinggi.

see... banyak bukan.. haha, so kalau ade kawan2 yang bace sila la tengok personaliti saye nie.. aish.. hehehe, oh kene start study nie.. daaaaaaa~

p/s: baru dapat 'barang' dari supplier terbaru.. heeeeeee~ @_@


2 comments:

whatever kew? said...

nape dlm byak2 tue nie jew y btoi tok aq?
*sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik*

sAaDaH HaMiD said...

hahahaha... tue je ke?? mcm x caye je.. hahahaha...