Monday, February 15, 2010

.kurosagi.

salam...

cuti mid sem kali ini, aku habiskan masa seperti biasa.. ya, dengar menonton japanese drama.. kawaaaiii... hahaha.. sila abaikan ejaan yang salah disitu... kali ini aku menonton .kurosagi... ya sila abaikan jika aku memang terlambat.. ya drama nie around 2006... hahaha.. lambat sikit jek..

but seyes aku memang suke tengok japanese drama... selain dari ke'cute'an hero2 nya.. jalan cerita pun agak menaik hati aku.. wah.. besh gile.. hoho, kali nie citer pasal swindler...A person who swindles you by means of deception or fraud.... itulah maksud swindler... kire macam penipu @ pemutarbelit dan sama waktu dengannya...


.wah macho gile, hoho.

untuk citer kali ini, mengisahkan kurosaki (.Tomohisa Yamashita.), yang mane nak balas dendam coz family dier hancur pasal swindler nie.. so dier skang mempunyai kerjaya baru iaitu sebagai swindler yang akan swindler balik swindler n pulangkan duit kat victim sebagai duit information yang dorang kasi...


.nie hero n heroin, comey kan??.

kirenye wat jenayah untuk membantu mereka yang lain.. wah macho gile.. suke2 sangat tengok kurosaki..  x silap aku nickname dier, yamapi.. sila abaikan kalau salah okay.. wah..skang aku nak carik code blue plak.. dier gak berlakon.. sape2 ade link nak download sila2 la roger aku.. oh, citer nie gak dah difilemkan, so aku musti carik sampai jumpe jugak.. waaaaa....

p/s: adik aku beli external untuk citer jepun n korea je.. aish~