Tuesday, February 2, 2010

.malam jumaat.

salam..

ini entry basi.. kenape basi?? sebab entry nie aku kepam dalam otak aku dalam 3-4 hari.. hahaha.. disebabkan kesibukkan untuk menyelesaikan lab report yang banyak ya amat.. maka aku memotong masa untuk buat2 bende2 lagha ini.. okay balik kepada topik...

malam jumaat lepas, klasmate aku g makan2 kat sate kajang hj. samuri.. ejaan salah sila abaikan okay.. nameje sate kajang tapi kali nie kami makan kat shah alam je.. haha.. tujuannye g makan tue macam nak celebrate besday kawan2 yang jatuh bulan 1.. hahaha.. termasok aku.. tapi bende nie x la rancang sangat, macam main redah jugak.. oho...

makan lah sate barang 8, 9 cucuk. seyes kenyang gile.. dah habis makan nak balik masih awal lagi.. so decide nak lepak ke i-city.. tengok pokok2 baru.. kire dah makin banyak.. tapi x brape nak siap lagi...
so nie la gambar2 yang berkaitan.. layanz...

.makan2 sate disini.


.aksi budak suke tangkap gambar.


.lepas makan mesti brgambar juga.


.i-city lagi, dan lagi.


.aksi2 budak2 applied chem oho.


.macam2 gaya oho.


.malam itu happening jugak.


.pokok2 yang baru la jugak.

p/s: bile la nak cuti sem wei.. adoi~