Wednesday, February 17, 2010

.kampung.

salam...

wah.. esok dan luse mahu balik kampung... seyes aku rindu akan kampung... kalau dulu aku la makhluk tuhan yang paling x suke balik kampung.. hoho.. ntahlah dulu aku memang x suke tidur, mandi or pape je kat rumah orang.. ye la lagi selesa dirumah sendiri...

tapi bila mane aku makin meningkat dewasa, aku sedar yang kadang2 kita nie x boleh la nak tinggalkan perkara yang lama demi yang baru.. ah sudah, aku sudah mula merapu yang bukan2.. hahaha.. sila maafkan saya.. oho...


.gambar2 kenangan yang bercampur-campur.

saje2 nak maklumkan yang kampung aku terletak di batu pahat.. yakni di johor... nak kate kampung x la jugak.. iras2 nak ke bandar la jugak.. segala kemudahan semue ada.. hoho..n kire bukan kampung sangatla.. wah rase rindu makin kuat.. x sabo2... oho~

p/s: lame x tulis pasal isu2 lain kan?? oho~