Sunday, February 14, 2010

.gula2.

salam...

agak lame juga aku tidak mengepost ape2 entry kat sini.. wah.. aku sudah merasa bosan kah?? hoho.. ntahlah, pesbuk pun aku sudah mulai bosan... skang aku lebih kepada blogwalking, ya membaca entry2 mereka.. kadang rase besh.. yela orang yang kite x penah kenal.. n then kite bace entry mereka...  dapatlah ketahui serba sedikit ape yang dilalui oleh mereka yang mungkin atau tidak kita lalui..

ok balik semule ke entry aku... oh ya, ari tue housemate aku ade beli gule2.. ya comey sungguh... orang puteh memanggilnya marshmallow... oh, sangat2 la cute okay.. mungge2 kaler2.. ade pink lagi.. nie je yang aku nak post.. senghal plak rasenye... hoho


.comey bukan??.

aku teringin nak makan marshmallow bakar... sedapkah???

p/s: yg beshnye ia x begitu manis.. besh2~