Saturday, August 1, 2009

jalan2~

huh... sgt rmi org... wlupun sdang kecoh psal H1N1...
Mid valley ttap mid valley... sgt2 la rmai manusia dctu...
ingtkan klu kecoh psal H1N1 x la rmi org..
tp still same mcm dlu..
aku plak gatal nak kuar ari sabtu...

nak kuar ari jumaat x jdi....
one of my frenz kne demam...
agak tnggi beliau pnye suhu.... sgt2 kecian...
*awie aku hrap ko sembuh cpat lo....
so aku kluar la ari sabtu.....

yg jdik mangse adik aku...
kene la tman kakak dye kuar....
*sigh.. bnyak gak aku bli kot....
huh.. org sibuk beli bju la... sluar la...
aku sibuk beli novel la... n bnde yg ntah pape...

yay!!! akhirnya aku decide nak kmpul novel twilight...
*minat sdah brtukar dri harry potter ke twilight....
tp aku start kmpul yg kedue nye....
title beliau: new moon
n aku dgr around november.... akan kluar sekuel ke2....
*x sabar2 nak tgk.. yay....

even adik aku ckap cter nye x la besh....
but tetibe je aku mcm jth cnta ngan cter ini...
*adekah kerane en. Robert Pattinson itu... oh tidak!!!!
so aku sgt2 la hepi dpat beli buku nie....
ngeeeeeee~

p/s: mase jln2 nmpak org pki mask... rase brslah pde dri sndri.. x pki mask.. huh...