Saturday, August 1, 2009

saje2~

ya saje2...
ini entry yg saje2 aku tulis...
tnggl 2 hari lg b4 start klas...
huh.. sgt penat bile pk kan psal klas...
dengan lab, test, note2 n even mcm2 lg la...
sgt2 tired+buhsan+fed up+dll..
*aish saadah jgn mngeluh...
mase uitm nak start klas blik ade u yg bru cuti...
smue nie psal babi pnye selsema or H1N1...
mnurut sumber dri kawan2 aku....
ump bru start cuti....
while upm start hari rabu yg lalu...
n usm jge sdah cuti....
*slamat bercuti dgn cuti yg x besh ini.. huh...
aku ade dgr something...
ia tntg medical checkup...
kat uitm..
yg mane akan dilakukan sbelum kami masok klas..
n dengar cter tmpt nye adalah pusat kesihatan...
*wow.. sgt besar tmpt itu....
klu btol la mcm mane nak check....
x kan serentak...
dah la isnin....
almaklumla uitm mempunyai student yg agak rmi...
huh.. x dpat dibayangkn....


p/s: huh.. pnjg gak aku membebel... patutkah aku g medical checkup?? *rase mcm sihat je dri ini.. huh