Sunday, August 2, 2009

ari sabtu d kuala lumpur...

mase ngah relax2 on9 lpas maghrib....
tetibe mak aku pnggil....

mak aku: "ada!! tgk berita cepat.. demonstrasi kat masjid india"
aku: " aah.. jap org kluar"

make dengan brlari anak2 ke ruang tamu....
aku pun lihat la laporan tentang manusia2 yg ntah pape tue....
*lantak la sape nak mrh aku kate mcm tue....
ape ke hal nye mereka itu....
dah la wat demo kat tmpt yg sgt2 sesak ngan manusia...
nak2 ari sabtu... dkat plak ngan sogo....

manusia oh manusia.....
susah btol kan mreke nie...
demo kat tmpt rmai org...
x reti kecian ke ngan org yg meniaga kat sane???
*x fikir psal insan lain.. tau nak demo je...
dah kate demo kn... mesti la ade polis....
dan x fikir ke yg polis tue bnyak keje???
selain layan2 korang yg wat demo...

huh.. aku jdik emo ngan bnde mcm nie...
memalukan malayisa je....
aku x sokong mane2 pihak....
tp please tlg la jgan nak nyusahkan mereka yg mncari rezeki tue...
cian gak aku tgk keluhan mereka kat berita....
g demo kat tmpt x de manusia...

dah la ari nie ar sabtu....
cian kat mereka yg nak hangout kat sane...
hope lpas nie mereka yg nak demo cri la tmpt lain...
jauh dri kelompok manusia....

n kepade remaje2 bwah umor yg kne tangkap...
syabas di ucapkn... bgos2....
*ikut la lg.. x psal2 kne tangkap...
korang duk rmh bace bku lg baik...
bnde2 mcm nie bkn utk korang....
nak politik tnggu dah dewase ye....

smpi sni dlu aku entry aku.....
aku hope pas nie malaysia aman..
x mo demo2 yg terok mcm nie...
ikut procedure....
tue je hrapan aku...

p/s: nie smue luahan hati je... aku cian tgk peniaga2 yg kne natijah nye... hidop die malaysia biarlah aman k...