Sunday, May 31, 2009

mereke~

setiap prtemuaan akn mncul prpisahan~
adat resam dunie yg x blh dsangkal lg~
namun kite msti ingat yg patah akn tumbuh~
yg hilang akan brganti~

cewah, amacam intro aku ari nie~
mcm poyo plak~
tetibe aku ingin mnulis~
smalam my ex-classmate~
yg jge my neighbour sdah pndah~

sdah lame aku x jmpe dier~
wlupun rmh ku dibawh n dier d atas~
*rmh flet polis la katekn~
skali kupndag dier~
kurasekan dri ini makin tua~
*bkn psal umor k~
aku rase kn mcm bru smalam aku skolah~
skang sdah 3 thun (lbh krg) aku hbiskan zman itu~

mcm bru smalam lpak2~
mcm bru smalam main dlm lab~
mcm bru smalam study group sesame~
mcm bru smalam gadoh~
mcm bru smalam kutuk-mngutuk~
mcm bru smalam kne mrah~
mcm bru smalam mcm2~
*bnyk sgt mcm2 means knagn ngan krang x kan pnah pdam~

ahli2 senghal+senget 5 Science 1 ('06)~
da gurlz:
awie- ktua klass yg senghal
huda-dak2 senghal+senget+slumber
bda- cool2 ayam
mas aka rina- diam2 tnuk brisi (pandai seh)
rehan- kesenghalan kami yg same trok
nadz- cute je
fatin- garang tp sporting
ateh- senget2 ubi
odd- senget+kecoh+kjam+senghal2 ubi+ tp baik
olee- bakal dr. plg senget dlm dunie nie
cla- plg sopan santun
ein- pengawas baik
khatty- kwan lame ku
tieka- si tnggi yg cool
puteh- seputeh bju skoolah
teha- pngawas psat smber yg tomey
nadia- kwan baik puteh
che nor- pendiam tp manis

da boyz:
adie- pnolong ktue klas yg smae senget mcm ktuenye
budin- dak plg senghal sgt2
izwan- dak x mtg2 yg happening
zul- pendiam n cool
fizat- ssh dfahami
fedos-lg sorang bakal dr.
wong- misteri
vchoo- no komen

niela dak klas aku yg senghal2 ubi~
tp sgt best~
2 thun mgenali mreke mcm x ckup~
stiap dtik brsame mreke sgt2 best~
trutame 10 dak htam~
u all da best~

No comments: