Tuesday, May 12, 2009

pelik~

aku mmpunyai hobi yg sgt plik...
mcm maner x plik....
hobi ini x sesuai bg org yg dewase....
tp aku peduli aper....
bg aku hobi ini sgt2 best.......
wlupun mnghabiskan wang ringgit....
masa.....tenage dan usaha...
cewahhhh..... aku ttap ngan hobi nie....
hobi aku.....
mngumpul komik2......
aku sgt ske mngumpul komik..
yg pling aku ske......
kumpul komik Gempak Starz....
smue cter dier bg aku sgt2 la best...
wlupun org kate aku nie x mtang...
aku pduli aper........
koleksi aku mkin bnyak......
tp skang aku kne mngawal prasaan aku...
prasaan nak mmbeli komik.....
tp bg aku ia bknlah 1 pmbazran....
tp 1 kepuasan bg aku.......
skang aku dah kmpul lbh krg 49 buah komik......
1 jmlah yg aku x jangka...
wlupun bg sesetengah pmnat komik....
jmlah tue x la sbrape....
tp bg aku, aku mmg x sngke....
aku mmpunyai koleksi sbnyak tue....
koleksi yg plg aku syg.....
Under 18.... Fatal Chaos....
Midori Days... n Lawak Kampus...
yg lain aku ske gak...
tp nie koleksi yg sgt brharge n tristimewa...
wlupun hrgenye x sberape...
dlm linkungan RM6.50-RM7.50....
aku gak ske kmpul majalah Gempak...
bg aku klu bce hlag sgale stress aku....
aku lbh ske bce mjlah nie dri cter psal artis2...
cter yg x pnah abis dan gosip yg sgt2 x best...
aku gak ske bace noveel...
trutame kluaran Alaf 21 ngan Ahadiat Akashah...
sgt2 la best cter2 novel nie....
ader 1 novel yg aku sgt2 addicted...
karya ramlee awang mursyid...
tol x eja nie... huhuhuhu...
trilogi Bagaikan Puteri...
btol2 best....
bnda yg dcritakan mcm btol2 brlaku...
aku sgt ske jln crta.... prcntaan.....
adventure.... agame....
bak kate novel nie ader smue unsur yg aku ske...
nie smue dtang dri hobi aku yg ske mmbace...
tp krang mnulis.....
skang aku dlm proses utk mnyukai novel2 english...
utk memantapkan lg...
smpi sni dlu coretan aku...
salam....
ngeeeeeee~
nie antare koleksi aku:




~nie karya dri luar yg dtranslate dlm bm~

~nie dri dlm ngare; aku ske2~

~ nie antara koleksi aku~


~nie yg pling aku syg... ngeeeee~




1 comment:

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus