Sunday, January 30, 2011

.random.

as  salam...

lame sungguh rasenye x jejak kat blog yang satu ini.. bukan ape, perasaan nak menulis tue dah makin menghilang.. entah kemane.. mungkin faktor usia yang menghalang saye dari terus menulis yang bukan2.. wah, matiklah emosi ngan umor plak sekarang.. maaf, atas terbengkalainya blog nie.. nampaknye, bilangan follower makin berkurang.. biaselah, siapa yang mahu follow, blog yang hidup segan tapi suruh matik x mahu2.. maaf sekali lagi.. 

akhir2 nie, banyak perkara yang berlaku, sampaikan perkara tersbut sangat2 memeranjatkan.. tapi apa kan daya, ade bende yang berlaku tetapi di luar kawalan kita.. kadang2 bila berlaku sesuatu perkara, barulah kita tahu yang mane sahabat, kawan, hatta musuh kita sekali.. barulah kita kenal siapa mereka sebenarnye.. wah, emosi tetibe.. bagus, faktor umur mungkin.. hehe.. okay x mo seyes lagik..

skang sudah masok cuti mid sem.. mase yang tinggal x banyak.. ya, terlalu singkat untuk memulakan perancangan mase depan.. saye, sendiri secara jujur takot menghadapi masa hadapan, tapi ape kan daya manusia hanya mampu bergerak ke hadapan.. tidak mungkin seseorang itu mampu bergerak kebelakang semula, untuk memperbetulkan kesilapan yang lalu.. rakan2 lain, sudah mempunyai perancangan masing2, tapi saye?? masih lagi di dalam alam fantasi lagi.. hurm, hope alam fantasi ini tidak selamanye bertapak di dalam pemikiran saye.. 

maaf, entry yang bosan.. huhu, oh ye.. selama menghilang, saye banyak menumpukan perhatian kat tumblr saye.. ye, tumblr lebih memahami.. lebih privacy, lebih terbuka buat saye meluahkan ape yang terbuku, tergumpal dalam hati saye.. sampai disini sahaja.. daaaa... ^_^

p/s: kegilaaan pada drama korea masih tebal seperti dulu.. @_@

No comments: