Sunday, June 27, 2010

.jalan2 g gabai.

salam..

lame x tulis ape2 kat sini, mood aku dah hilang rasenye. em, semalam aku g gabai. ngan kawan2 oldz skol aku. actually planning dah lame, n aku plak dah cancel x jadik g. then tup2, dorang call aku, mase aku ngan on da way pulang dari shah alam. so, nak x nak aku g la jugak. lame beb x jumpe mereka.

so, adelah dalam 8 orang g. 5 girlz ngan 3 boyz. yang pergi, adelah awie, odd, ateh, rehan, adi, budin ngan haris. kami g ngan 1 kete n 1 motor. seyes haris, 'salmah' kau memang seksi. hoho, seyes enjoy even penat nak matik, yela kene panjat tangga nak mandi kat atas. seyes pas nie kene mulekan aktiviti pendidikan jasmani, wahaha. lame sangat x bersukan. 

okay, pengalaman paling besh mase nak bbq, api x mo hidup, make berusahalah abang2 itu ngan ateh nak hidupkan api. aku ngan yang lain terjun mandi dulu. seyes sejuk wei. rase macam kecut segalanye. wahahha, ayat itu bukan lucah okay. 

lepas mandi manda, makan2, balik la kami. tapi b4 that sempat lepak kat tasik sri permaisuri. x sure plak name dier, wahaha. duk ngumpat2, borak2. seyes hepi, n release tension gak. oh, x lupe jugak pade en adi yang dengar2 cerita telah mensponsorkan wang hengget. terima kasih banyak2. ok, x tau nak cerita ape lagi. daaa.


.on da way balik.

.mase kat tasik.

p/s: pas nie ulu bendol nak x?? 

1 comment:

nurayunni said...

salam singgah..nice blog..